
Bærekraft i praksis i barnehagen
Veronica Bergan og Kristin Emilie W. Bjørndal (red.)Bok 372.3 B
Bokmål utgitt 2019
Hylleplass: Ledig
- BEKKESTUA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 372.3 B) - SANDVIKA: 1 av 1 ledig
(hylleplass: 372.3 B)
*0010530150 *003NO-LaBS *00520211208191645.0 *007t *008190513s2019 xx e 0 nob d *009 nam 1 *019 $bl *020 $a978-82-15-02851-4$qh.$cNkr 339.00 *035 $a(NO-LaBS)11949997(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0560001 *08204$qNO-OsBA$a372.357$223/nor *083 $a372.3$qNO-OsBA *090 $c372.3$dB *24510$aBærekraft i praksis i barnehagen$cVeronica Bergan og Kristin Emilie W. Bjørndal (red.) *260 $aOslo$bUniversitetsforl.$c2019 *300 $a208 s.$bkol. ill. *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)530150-1 *386 $mNasjonalitet/regional gruppe$bn.$0(NO-LaBS)530150-2 *5058 $aHar bibliografi, data om bidragsyterne, register *5208 $aBarnehagen har en viktig rolle også når det gjelder å fremme verdier og praksis for et mer bærekraftig samfunn, og derfor trenger barnehagelærere relevant kompetanse. Denne boken handler om hvorfor begrepet «bærekraft» bør være sentralt i barnegane, og viser hvordan barnehagelæreren kan gi barna erfaring med og bevissthet om bærekraftig utvikling. Boken retter som mot studenter innenfor barnehagepedagogikk, samt faglærere, barnehagelærere og forskere. Omtalen er utarbeidet av BS. *65017$aMiljølære$gfør- og barneskolen$2bibbi$9nor$_1917803400 *7001 $aBergan, Veronica$d1972-$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)530150-1$_1914534600 *7001 $aBjørndal, Kristin Emilie Willumsen$d1968-$eredaktør$4edt$6(NO-LaBS)530150-2$_1914534700 ^